HÍREK

Váci térképek a világhálón
(2022-11-23)

Tisztelettel várunk december 2-án (péntek) 12 órakor a levéltárban minden szakembert, a sajtó képviselőit és akiket érdekel a térképek világa. ...
bővebben

A Váci kapuk fotópályázat eredményhirdetése
(2022-11-07)

...
bővebben

Levéltári nyitvatartás 2022. december 31-ig
(2022-10-24)

Tisztelt Ügyfeleink és Kutatóink! Vác Város Levéltára 2022. december 31-ig folyamatosan nyitva tart, kivéve a december 27-30. közötti időszakot, amikor szabadságolások miatt a levéltár...
bővebben

Kutatószolgálat szüneteltetése
(2022-08-10)

Tisztelt Kutatóink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022. augusztus 22. és szeptember 4. között SZÜNETEL a kutatószolgálat a nyári szabadságolások miatt. Az ügyfélszolgálatot ez időszak...
bővebben

Cseh Tamás Projekt koncert
(2022-07-19)

...
bővebben

VÁCI HÍREK

Tájékoztatás és egyeztetés a váci cégek vezetőivel
2022-11-27 10:01:55
A szelektív hulladékot gyűjtik be
2022-11-27 10:01:24
Remek ötleteket hoztak idén is a tájépítész hallgatók
2022-11-26 12:01:11
Felújítások, fejlesztések a város északi részén is
2022-11-26 09:43:46
Sakk – Vereség a nyitó fordulóban is
2022-11-26 09:39:48

TÁMOGATÓINK

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati kérőlap, tudnivalók elérhető az alábbi linken:

Ügyfélszolgálati kérőlap

 

Ügyfélszolgálatunk a következő időpontokban várja Önöket

Hétfő-Csütörtök: 8:00-15:30
Péntek: 8:00-13:00

 

Kérjük, mielőtt személyesen felkeres minket, érdeklődjön telefonon vagy e-mailben, hogy levéltárunk illetékes-e ügyében eljárni!

I. Minden ügytípusra vonatkozóan fontos tudnivalók:
1. Adatszolgáltatást csak az ingatlan tulajdonosa, ill. meghatalmazottja, tanuló- és munkaidő-igazolás esetén az érintett személy kérhet. Meghatalmazott esetén írásbeli meghatalmazás szükséges.
2. Telefonon, levélben, e-mailben érkezett megkeresés esetén csak az eljárás menetéről nyújtunk tájékoztatást, adatszolgáltatást azonban csak személyes megkeresés esetén teljesítünk!
3. Az ügyintézéshez személyi igazolvány és lakcímkártya szükséges.
4. Kérjük, amennyiben rendelkezik az üggyel kapcsolatos bármilyen dokumentummal, azt hozza magával. Ezzel a kutatást segíti elő!
   
II. Építési, használatbavételi engedélyek kikereséséhez szükséges adatok:
1. Az építtető neve:
a) amennyiben nem az igénylő az első tulajdonos, fontos kideríteni az építtető nevét;
b) ha az építkezés vállalati, lakásszövetkezeti, banki stb. formában történt, fontos az építtető nevének minél pontosabb meghatározása;
c) társasház esetén az a tulajdonos, akinek a neve alatt az engedélyezési eljárást lefolytatták (pl. Kiss János és társai).
2. Az építés éve
a) legalább körülbelüli időpont mindenképpen szükséges a sikeres kutatáshoz.
3. Utca, házszám., helyrajzi szám
a) ha időközben változás történt, szükséges tudni a korabeli utcanevet;
b) elsősorban lakótelepi építkezések esetében előfordul, hogy a terveken nincs feltüntetve az utcanév vagy házszám, hanem csak egy betűjel (pl. Földváry tér C14 épület, Gombási úti ltp. 23-as tömb). Ilyen esetekben a fenti betűjel ismerete nagyban megkönnyíti a kutatást, illetve az épület azonosítását;
c) helyrajzi szám alapján nem tudunk kutatást végezni, az legfeljebb az ingatlan azonosításához lehet elegendő.
   
A fenti adatok minél pontosabb meghatározását segíthetik a régebbi lakóktól kapott információk.
   
Ingatlannal kapcsolatos ügyintézés esetén a tulajdonjog igazolása szükséges. Ez történhet három hónapnál nem régebbi tulajdoni lappal, adásvételi szerződéssel, más egyéb, a tulajdonjogot igazoló okirattal (a lakcímkártya nem igazol tulajdonjogot!).
   
III. Munkaviszony és tanulóidő igazolásához szükséges adatok:
1. A dolgozó, a tanuló pontos neve.
2. A munkáltató, az iskola pontos neve.
3. A munkaviszony, a tanulói jogviszony kezdete, vége.

 

ELÉRHETŐSÉGEINK

Vác Város Levéltára
2600 Vác, Múzeum u. 4.
Tel: 27/305-444
info@vacarchivum.hu
igazgato@vacarchivum.hu