HÍREK

Kutatószolgálati szünet
(2022-05-09)

Tájékoztatjuk Tisztelt Kutatóinkat, hogy 2022. május 12-én a kutatószolgálat rendezvény miatt szünetel....
bővebben

Mária Terézia 305 programsorozat
(2022-05-09)

Könyvbemutató Vác Város Levéltárában A rendezvénysorozat további programjai az alábbi képre kattintva tekinthetők meg: ...
bővebben

Kutatószolgálat 2022. február 7-től
(2022-02-02)

Személyes kutatószolgálatunk az alábbi időpontokban várja Önöket 2022. február 7-től Hétfő-szerda 9.00–14.00Csütörtök 9.00-15.00Péntek szünnap A kutatószolgálat igénybe...
bővebben

Az ügyfél- és kutatószolgálat eljárásrendje
(2021-11-10)

Tisztelt Ügyfeleink, Kutatóink és Látogatóink! Egyszerre csak egy ügyfél tartózkodhat a levéltárban. Előzetesen nem kell időpontot egyeztetni. Az ügyfélfogadás hétfő–csütörtök 8...
bővebben

30 éve történt - dokumentum-kiállítás
(2021-10-18)

...
bővebben

VÁCI HÍREK

Tájékoztató az Állami Számvevőszék jelentéséről
2022-05-27 11:17:26
Útkarbantartási munkák Vác külterületein
2022-05-27 07:38:20
Matkovich Ilona megbeszélése Rétvári Bencével
2022-05-26 17:59:07
Módosított autóbusz közlekedés a hétvégén
2022-05-26 12:04:04
Folytatódó felújítások a váci strandon
2022-05-25 19:44:23

TÁMOGATÓINK

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati kérőlap, tudnivalók elérhető az alábbi linken:

Ügyfélszolgálati kérőlap

 

Ügyfélszolgálatunk a következő időpontokban várja Önöket

Hétfő-Csütörtök: 8:00-15:30
Péntek: 8:00-13:00

 

Kérjük, mielőtt személyesen felkeres minket, érdeklődjön telefonon vagy e-mailben, hogy levéltárunk illetékes-e ügyében eljárni!

I. Minden ügytípusra vonatkozóan fontos tudnivalók:
1. Adatszolgáltatást csak az ingatlan tulajdonosa, ill. meghatalmazottja, tanuló- és munkaidő-igazolás esetén az érintett személy kérhet. Meghatalmazott esetén írásbeli meghatalmazás szükséges.
2. Telefonon, levélben, e-mailben érkezett megkeresés esetén csak az eljárás menetéről nyújtunk tájékoztatást, adatszolgáltatást azonban csak személyes megkeresés esetén teljesítünk!
3. Az ügyintézéshez személyi igazolvány és lakcímkártya szükséges.
4. Kérjük, amennyiben rendelkezik az üggyel kapcsolatos bármilyen dokumentummal, azt hozza magával. Ezzel a kutatást segíti elő!
   
II. Építési, használatbavételi engedélyek kikereséséhez szükséges adatok:
1. Az építtető neve:
a) amennyiben nem az igénylő az első tulajdonos, fontos kideríteni az építtető nevét;
b) ha az építkezés vállalati, lakásszövetkezeti, banki stb. formában történt, fontos az építtető nevének minél pontosabb meghatározása;
c) társasház esetén az a tulajdonos, akinek a neve alatt az engedélyezési eljárást lefolytatták (pl. Kiss János és társai).
2. Az építés éve
a) legalább körülbelüli időpont mindenképpen szükséges a sikeres kutatáshoz.
3. Utca, házszám., helyrajzi szám
a) ha időközben változás történt, szükséges tudni a korabeli utcanevet;
b) elsősorban lakótelepi építkezések esetében előfordul, hogy a terveken nincs feltüntetve az utcanév vagy házszám, hanem csak egy betűjel (pl. Földváry tér C14 épület, Gombási úti ltp. 23-as tömb). Ilyen esetekben a fenti betűjel ismerete nagyban megkönnyíti a kutatást, illetve az épület azonosítását;
c) helyrajzi szám alapján nem tudunk kutatást végezni, az legfeljebb az ingatlan azonosításához lehet elegendő.
   
A fenti adatok minél pontosabb meghatározását segíthetik a régebbi lakóktól kapott információk.
   
Ingatlannal kapcsolatos ügyintézés esetén a tulajdonjog igazolása szükséges. Ez történhet három hónapnál nem régebbi tulajdoni lappal, adásvételi szerződéssel, más egyéb, a tulajdonjogot igazoló okirattal (a lakcímkártya nem igazol tulajdonjogot!).
   
III. Munkaviszony és tanulóidő igazolásához szükséges adatok:
1. A dolgozó, a tanuló pontos neve.
2. A munkáltató, az iskola pontos neve.
3. A munkaviszony, a tanulói jogviszony kezdete, vége.

 

ELÉRHETŐSÉGEINK

Vác Város Levéltára
2600 Vác, Múzeum u. 4.
Tel: 27/305-444
info@vacarchivum.hu
igazgato@vacarchivum.hu